Monday, March 28, 2011

Camtu pun boleh pregnant?

Wahahahahahahaha....!!! Satu kelas ketawa besar bila dengar explanation Mimi. Rasanya kalau lantai kelas tu ada karpet, mesti ramai yang berguling2 ketawa.

Sepatutnya aku mengajar tajuk keburukan seks sebelum berkahwin kat Ting 3F tu. Belum pun habis tulis tajuk kat white board, Mimi dah tanya.. ' Cikgu kenapa org adakan seks sebelum kawin? Nanti boleh dapat anak luar nikah kan cikgu.'

'Err...' tak sempat aku nak jawab, Lina menyampuk ' Apalah kau ni Mimi , kan ustazah dah cakap, kalau kita berdua-duaan, yang ketiga ialah syaitan.' Aku tengok muka Mimi blur aje. Sah tak puas hati dgn jawapan Lina.

'Betul2..mak saya ada ajar doa utk elak hasutan syaitan. Camni cikgu..Allahumma bariklana fima razzaktana wakina azza bannar'. Konfiden je si Kasmaini baca doa tu.

'Tu doa nak makan la... ngok!!' jerit Lina sambil ketawa. Kesian budak ni..dapat ajaran sesat.

'Cikgu, saya tak faham la..' Mimi buat lagi muka berkerut. ' Apa kena mengena syaitan dgn seks sebelum kawin?' Hah..Skrg aku pulak yang blur...

'Err....'
'Memang la syaitan yang hasut , tambah pulak dgn nafsu.' Lagi sekali Lina potong cakap aku.

Tambah berkerut muka Mimi. ' Seks tu kan cuma tidur sebelah2 je. Nanti sperma tu terbang la dr lelaki ke perempuan. Apsal pulak syaitan yang hasut?'

'Siapa yang bagitau awak camtu?'

'Saya tengok kat drama tv, bila orang kawin, tido sama lepas tu mesti bini dia mengandung. '

hmmm....tak sangka aku, rupanya dalam zaman sekarang, masih ada budak yg naif mcm Mimi tu. Aku biarkan je kekawan dia ketawa . Yang ketawa kuat2 tu mesti dah faham apa sebenarnya maksud seks sebelum kahwin. Nanti suruh diorang je yg explain kat Mimi.

Aku pun tak ingat bila aku mula faham bab2 camni. Yang pasti, aku tak pernah tanya mak dan abah...hei...nak cari nahas namanya tu.

No comments:

Post a Comment